Tuesday, January 5, 2010

Teh ais Oohh Teh ais..

Hhmmm, saje nak share story teh ais with u guys..smenjak 2 menjak ni, bleh dkatakn every day kami dinner nasi kandaq..konon nyer housewife tp ya ampun malaih betui nak masak..kehkehkeh...ok sambung cete, then my hubby pun gi lar tapau 2 bungkus nasi berlauk kambing yg saaaangat cheedap ;)
Slalu nyer dia musti tapau teh ais skali, maklumlah nasi kandaq n teh ais adalah ibarat irama dan lagu..wajeb!! tp entah mengapa hubbyku terlupa lar nak beli teh ais...nak dijadikn ceta, kari kambing tu punya lar pedaih...sampe trkeluaq ayaq2 idung..then, terjadi lar dialog seperti dbawah:

me: pedaih nya abang, kalu ada teh ais kan best..
hubby: tu lar, abg lupa nak beli..ayg nak ka??
me: tak aihhh, saja ja cakap..
hubby: takpa lar, abg pi beli sat..
me: issshh, tak yah lah..xkan abg nk kluaq 2 kali..

Sambil tersenyum, hubbyku mengambil kunci moto dan memecut ke Kayu Nasi Kandaq..sebak seh, rasa macam nak menanges ja..insap teruih..baek nya hubby ku, kalu i conpem x pi dah..

So, dapatlah i menikmati teh ais yg sgt chedap jugak for dinner..to hubby dearest, tq a million sbb sudi melayan kerenah ku yg agak mengade2 ini...saaayang abang ;)

~ moral of the story : sayangi suami anda sepenuh hati sbb mereka mmg tak boleh di tukar ganti...kehkehkeh...

2 comments:

  1. fad..ko suka mkn kambing..sama la cam aku suka sgt. Tp hubby aku xsuka so xdala aku nk msk kambing. Kalo teringin kambing pi western xpun mkn sate kambing. Ni nasi kandaq katna ko pi..leh aku cuba..sedap x?

    ReplyDelete
  2. Kayu nasi kandaq!!!
    mai lar subang, aku blanje :)

    ReplyDelete